joi, 13 martie 2008

Februarie, cu Sebi, in Bucegi

Pai am plecat cu pritenul meu Sebi din Busteni, echipati bine, si cu pitoane, si cu mobile, si cu coltari, si cu pioleti, si cu ce mai trebe sa facem creasta Costila-Galbinele. Sebi o mai facuse de multe ori, eu niciodata. Acum am invatat pe unde se intra in traseu, ceea ce de mult timp imi doream sa stiu. Traseu foarte frumos dar din care ne-am retras. Zi frumoasa in Costila, caldura mare mon'cher, de m-am last la tricou, numa ca in pertele din Galbinele, unde se desfasoara o mare parte a traseului e mereu frig, si mai niciodata soare, ca e perete nordic. Deci am avut parte de traditionalele maini inghetate, de-ti vine sa plangi cand se dezgheata, si traditionalul frig. Da a fost foarte frumos. De-abia astept sa merg odata sa fac tot traseul.














La sfarsit, am bagat si o lungime de Intrerupta, din Tancul Ascutit, ala de langa refugiu. Si ca alte distractii am facut alunecari si oprire in piolet pe Valea Costilei. Aveam si filmulete, dar nu le gaseste Sebi :(


Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat ocazia sa merg in traseul asta frumos, si ca m-am intors intreg acasa de fiecare data.

Niciun comentariu: